Cum îți administrezi eficient cazarea pe platforma Cazare Cluj-Napoca?

În acest articol vom include o serie de recomandări și sfaturi practice pentru administrarea eficientă a unei cazări în platforma Cazare Cluj-Napoca. Fie că ești deja un utilizator al platformei sau deții un business hotelier și dorești să te înscrii în aceasta, vei putea utiliza informațiile de mai jos pentru a-ți crește numărul de clienți.


Ca platformă de booking, Cazare Cluj-Napoca funcționează încă din 2007 și este una dintre cele mai accesate site-uri cu unități de cazare din Cluj-Napoca conform Google. Pentru a apărea în platformă, este necesară înscrierea și accesarea unei oferte personalizate de care se ocupă o echipă dedicată. Odată înscrisă, o unitate de cazare trebuie administrată constant, astfel încât informațiile să fie corecte și utile pentru potențialii clienți.


În continuare, vom enumera câteva recomandări cu privire la administrarea eficientă a cazării.


1. Introducerea cu atenție a informațiilor despre unitatea de cazare

Acesta este primul pas pe care un proprietar îl face în contul său de administrare. Ca în orice altă platformă, este necesară introducerea datelor privind: unitatea de cazare, lista de facilități, linkurile sociale, adresa, descrierea detaliată, tarifele și, bineînțeles, încărcarea imaginilor.

Întreg procesul poate fi realizat din panoul de administrare pe care îl găsești aici.


2. Includerea unor imagini profesioniste și care reflectă realitatea

În domeniul de booking online, tarifele și pozele joacă un rol crucial. Mai mult de 57% dintre utilizatori consideră că fotografiile sunt foarte importante, conform unui raport Statisa. Astfel, ele pot constitui factorul determinant în alegerea clientului. Vizitatorii nu sunt atât de atenți la texte cum sunt la imagini, în consecință partea vizuală din prezentarea cazării trebuie să fie bine pusă la punct. În acest sens, îți recomandăm să colaborezi cu un fotograf profesionist și să încarci cât mai multe poze, atât cu clădirea unității, cât și cu camerele, spațiile de recepție și facilitățile locației.


3. Actualizarea constantă a informațiilor și a imaginilor

Orice modificare trebuie însoțită și de o actualizare a informațiilor din platformă. Clienții trebuie să cunoască situația actuală a cazării, iar în cazul în care ai adăugat servicii sau facilități, menționarea lor va crește șansele ca unitatea ta să fie aleasă. De asemenea, în urma experienței câștigate și a interacțiunii cu clienții, îți vei da seama ce merită adăugat în descriere și ce date trebuie corectate. Învață să preîntâmpini nevoile oaspeților tăi. Pentru a ne asigura că procesul de actualizare este unul simplu și rapid, am pregătit un tutorial video, pe care îl poți urmări aici: Cum să-ți actualizezi datele unității de cazare pe platforma noastră?


Bonus: Pentru a crește popularitatea businessului tău hotelier, întreține constant eforturi de comunicare pe Social Media. În procesul lor de selecție, unii dintre clienți vor fi curioși să afle mai multe despre cazarea unde vor fi găzduiți. Mulți folosesc Facebook sau Instagram ca motor de căutare.


În plus, poți apela întotdeauna la opțiuni de creștere a vizibilității chiar în platforma Cazare Cluj-Napoca prin accesarea unui plan care asigură că vei apărea chiar în prima pagină a căutărilor. Pentru actualizarea ofertei, echipa noastră așteaptă cerințele tale pe adresa info@cazareclujnapoca.ro.


Dacă ești proprietarul unei unități deja înscrise pe platforma noastră, intră acum în Panoul de administrare și pune în practică sfaturile noastre. Dacă ești interesat să-ți înscrii cazarea pe Cazare Cluj-Napoca, deschide aici contul și vei fi contactat de echipa noastră pentru a începe procesul tău de promovare și de câștigare a clienților.


Sursă foto: Freepik.com