Cum să-ți pregătești cazarea pentru sezonul turistic?

Se apropie sezonul turistic din 2023 și urmează o perioadă plină de rezervări și vizitatori pentru care e bine să-ți pregătești cazarea. În acest material abordăm câteva dintre principalele lucruri pe care să le prioritizezi pentru primirea turiștilor pe timp de vară.


1. Actualizează informațiile, tarifele și fotografiile din prezentarea unității tale de cazare

Un prim pas și un sfat general valabil este asigurarea că toate informațiile despre proprietatea ta sunt actualizate la zi. Vorbim aici despre facilitățile pe care le oferi, serviciile disponibile, tarife și fotografii. În plus, sezonul turistic din vara anului acesta se anunță a fi, conform statisticilor, unul foarte intens. Cazările vor fi la mare căutare, iar standardele turiștilor sunt crescute. Asigură-te că îți prezinți unitatea de cazare în cea mai bună formă posibilă: prin poze profesioniste, numeroase și care să surprindă aceleași beneficii care sunt menționate în descrierea locației.


2. Fii la curent cu ce caută turiștii acum

În domeniul turismului contează mult buna cunoaștere a celor care călătoresc și pe care îi găzduiești. Dorințele și nevoile clienților primează.

În funcție de tipul cazării oferite, raportează-te la experiența ta și la informații găsite pe internet pentru a putea pune în evidență aspectele care îi interesează cel mai mult pe turiștii pe care te concentrezi. De exemplu, dacă locația ta este vizitată de familii cu copii, poți face efortul de a te asigura că spațiul este 100% sigur pentru cei mici sau că părinții au tot ce trebuie ca să-și petreacă acolo timpul alături de copiii lor, fie că sunt foarte mici sau adolescenți.


3. Pune în evidență avantajele cazării tale

Pe lângă aspectele de bază pe care le oferi și le prezinți, este recomandat să pui accent pe elementele cele mai atractive ale unității tale.

De exemplu, proximitatea față de centrul orașului sau față de obiective turistice populare sunt diferențiatori foarte buni. În plus, dacă proprietatea ta are anumite facilități suplimentare, fii atent ca acestea să fie puse în evidență. O curte, o panoramă plăcută, serviciile adiționale, un design captivant și orice altceva ar aprecia un client trebuie să fie pus în lumină în prezentarea locației.


4. Asigură-ți prezența în platforme de cazări și pe rețelele de socializare

Domeniul cazărilor este unul foarte complex și dinamic. În acest context, ceea ce poate să asigure cât mai multe rezervări sunt promovarea și marketingul bine făcut.

În prezent, există numeroase platforme care centralizează cazări la nivel local sau național, site-uri unde turiștii intră pentru a face simplu rezervări online. Alege-le pe cele care corespund specificului tău și, mai mult de atât, poți aloca o parte din buget pentru a fi prezent pe cât mai multe dintre acestea. În același fel funcționează și site-ul nostru, unde îți poți adăuga proprietatea. În ultimii ani, oamenii s-au obișnuit să caute pe internet informații de care au nevoie pentru vacanțele lor. Mulți dintre aceștia folosesc motoarele de căutare, dar și rețelele de socializare pentru pregătirea călătoriilor. Folosește aceste medii foarte utile pentru a-ți promova serviciile.


5. Fii la curent cu evenimentele locale

Uneori clienții vin organic către proprietățile de cazare, dar pot fi întreprinse și acțiuni specifice pentru a atrage vizitatori. Un sfat eficient este punerea accentului pe oportunitățile de turism care au loc în sezonul turistic în orașul sau zona vizată.

În Cluj-Napoca este deja renumită perioada festivalurilor care au loc aici, cum ar fi Electric Castle, Untold, TIFF, Jazz in the Park și altele. Aceste ocazii atrag o mulțime de persoane către oraș. Astfel, planul de comunicare pentru cazarea ta poate să includă mesaje referitoare la disponibilitatea locației în perioadele când se întâmplă astfel de evenimente sau chiar oferte speciale legate de acestea.


Bonus: pregătește-te pentru turiști străini

România a început să fie tot mai vizitată de turiști străini, datorită dezvoltării și creșterii atractivității ca destinație pentru vacanțe și city break-uri. De multe ori, proprietarii cazărilor se așteaptă ca românii să fie vizitatorii lor, însă includerea în publicul țintă a turiștilor care vin pentru prima oară aici, neștiind limba română, este o acțiune inteligentă. Încearcă să atragi această tipologie de clienți prin menționarea directă a acestui lucru în prezentarea și promovarea locației tale. De exemplu, adaugă detalii despre limbile străine pe care personalul le poate utiliza. Asigură-ți câteva resurse de informare pentru acești oameni care nu au cunoștințe clare despre obiectivele care i-ar interesa, despre transport, moneda națională și altele.


În final, ce trebuie să știi este că niciodată nu e prea devreme să întreprinzi aceste acțiuni. Cei cinci pași prezentați sunt foarte utili în bunul mers al business-ului tău, mai ales pentru asigurarea rezultatelor dorite în acest sezon.


Cazareclujnapoca.ro poate fi locul în care unitatea ta să fie găsită de o mulțime de turiști interesați de această zonă. Vezi aici mai multe detalii despre beneficiile înregistrării pe platforma noastră.


Sursă foto: Freepik.com