Într-o perioadă în care o criză afectează buna desfășurare a activității oricărei companii, o strategie este întotdeauna cel mai bun răspuns la o astfel de situație. Diferitele oferte și stimulente pot reprezenta în aceste momente o excelentă modalitate de atragere a viitorilor clienți. Estimările actuale arată că relansarea turismului din România se va face în principal cu ajutorul românilor care vor prefera să își petreacă vacanțele în țară.
Iată câteva a idei pe care le poți folosi în strategia ta pentru a genera venituri în această perioadă dificilă:
Voucherele pot fi utilizate pentru a oferi clienților reduceri la produsele sau serviciile pe care le prestezi, precum cele de cazare, masă sau pachete turistice. Prin această modalitate poți genera acum niște venituri pentru servicii pe care le vei presta mai târziu în acest an.
Dacă te numeri printre unitățile de cazare din România care acceptă ca modalitate de plată tichete de vacanță, atunci poți concepe oferte cu prețuri mai bune pentru cei care au disponibilitatea de a achita acum un sejur de care se vor bucura mai târziu în acest an, când își doresc.
Site-urile de rezervări sunt principalele surse de informare pentru turiști când vine vorba să aleagă o unitate de cazare și care se poate finaliza și cu o rezervare. Chiar dacă platformele internaționale sunt cele mai cunoscute, nu trebuie scăpate din vedere nici site-urile locale de cazări, care oferă multiple beneficii în aceste momente. Un astfel de site este CazareClujNapoca.ro, perfect pentru a-ți crește prezența în online. Adaugă-ți gratuit unitatea acum și beneficiază de promovare fără costuri până în septembrie.
Oferă una sau mai multe zile de cazare gratuite în plus la un numărul de zile plătite. Spre exemplu oferă o zi gratuită de vacanță celor care achită pentru o vacanță de 6 zile. Un astfel de beneficiu va fi mereu primit cu brațele deschise de către turiștii care sunt mereu în căutarea celor mai bune oferte.
Alege să-i răsplătești pe cei care și-au rezervat o vacanță pană la finalul lunii mai, de exemplu, oferind prin concurs un sejur gratuit și restituirea avansului sau a sumei totale plătite. Creează o campanie prin care să oferi șansa clienților tăi să se bucure de serviciile pe care le oferi în mod gratuit. Chiar dacă vei oferi un singur premiu, vei putea atrage ușor atenția multor persoane interesate.
Majoritatea unităților hoteliere oferă turiștilor contra cost servicii suplimentare. În această perioadă, serviciile extra pot fi adăugate gratuit unor pachete de sejururi, fiind astfel create oferte noi pentru potențialii clienți.
Există clienți care te vizitează o singură dată și nu se mai întorc, pentru toți ceilalți poți implementa un program de fidelizare. Cu ajutorul acestuia poți urmări atât modul în care turiștii răspund la diferite oferte sau campanii, cât și obținerea unor venituri mult mai ușor.
Mai mult ca niciodată, în această perioadă, dacă afacerea ta nu are un website sau orice altă prezență online poți pierde o multitudine de oportunități. Folosește timpul pe care-l ai acum liber pentru a actualiza informațiile și alte date de interes pentru vizitatorii din site-ului tău. Îți poți verifica site-ul folosind diferite instrumente disponibile online. Google pune la dispoziția ta instrumente precum Think with Google sau Page Speed Insights unde după o scurtă verificare a paginii tale primești gratuit sfaturi.
Dacă încă nu ai un site de prezentare pentru unitatea ta, LeasingWEB vine în ajutorul tău cu soluții testate în industria hotelieră și plata în 6 sau 24 rate a site-ului. Alege să achiziționezi un website personalizat pe nevoile unității tale de cazare și crește-ți vizibilitatea afacerii în mediul online.
În industria hotelieră, fotografiile sunt foarte importante. Ele sunt o adevărată carte de vizită care te ajută să te promovezi. Potențialii clienți pot percepe mai ușor cu ajutorul acestora calitatea serviciilor pe care le oferi, dar mai ales cu fotografii de calitate poți influența direct gradul de ocupare al unității tale.
Curățenia și igiena sunt aspecte peste care se pune mereu un accent deosebit, mai ales acum când se cer măsuri suplimentare, la standarde înalte. De aceea, este indicat să comunici mereu măsurile pe care le implementezi pentru a asigura securitatea turiștilor, dar și a propriilor angajați
O comunicare transparentă și deschisă între unitatea hotelieră și clienți naște legături. Răspunde prompt la solicitările publicului tău și comunică informații relevante. Nu uita să-ți menții mereu la curent urmăritorii cu ultimele oferte pe care le lansezi, pentru ca mai apoi impactul generat de către acestea să influențeze profitabilitatea afacerii tale.
Orice perioadă dificilă aduce mereu schimbări în mediul de afaceri, fie că vorbim de cel hotelier sau oricare altul. Acum, cel mai bine este să rămâi conectat la tot ce însemnă piața turismului și să te folosești de toate mijloacele pentru a atrage interesul turiștilor, indiferent dacă vor face sau nu o rezervare acum.
Sursă foto: Jumpstory.com